Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Vind hier het antwoord!
Hoe kan ik bestellen?

Heb je het product gevonden wat jouw Apple device een welverdiende aanvulling geeft? Klik dan op de knop “In Winkelmand” om deze aan je winkelmandje toe te voegen.

Hoe kan ik betalen?

Bij For your iOnly kun je heel gemakkelijk betalen via Ideal, PayPal, creditcard, overschrijven of bij aflevering (rembours).
Natuurlijk vergeten wij onze buitenlandse klanten niet! Bij ons kun je ook gemakkelijk betalen via MisterCash/Bancontact of SofortBanking.
Let op: betaal je via rembours dan zijn wij genoodzaakt hiervoor de extra kosten in rekening te brengen.

ideal-small mastercard-small visa-small bank-medium american-express-small bancontact-small paypal-small PostNL-rembours

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan natuurlijk! Wanneer je afleveradres anders is dan het factuuradres dan kun je dit bij het afrekenen aangeven en het juiste afleveradres invullen. Wij sturen je bestelling dan naar dit adres.

Het is ook mogelijk om je bestelling bij een PakjeGemak vestiging van PostNL te laten bezorgen!

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? En wat zijn de verzendkosten?

Dat ligt eraan wat je besteld! Een iMac stand past natuurlijk niet door de brievenbus, en een setje Fliders bezorgen we niet in een grote doos. Wij zorgen er altijd voor dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. En de verzendkosten? Die zijn altijd laag of zelfs gratis!

Uit onze eigen ervaring weten we dat de bezorger altijd nét op het moment komt dat je toch even naar de supermarkt moest voor een boodschap, of je net te laat bent weggegaan op je werk… Je bestelling afhalen op een moment dat het jou uitkomt kan bij een PostNL afhaalpunt.

Verzendkosten Nederland:

Past je bestelling niet door de brievenbus?

1. Thuis bezorgen
We kunnen ons ook voorstellen dat je je bestelling thuis wilt laten bezorgen. Hiervoor vragen we een kleine vergoeding van € 1,95.
Bestel je meer dan € 125,=? Dan bezorgen we je bestelling GRATIS aan huis!

Past je bestelling door de brievenbus?

2. Brievenbus
Past je bestelling door de brievenbus? Dan bezorgen we je bestelling ALTIJD GRATIS!

Verzendkosten België:

Past je bestelling niet door de brievenbus?

1. Thuis bezorgen
We kunnen ons ook voorstellen dat je je bestelling thuis wilt laten bezorgen. Hiervoor vragen we een kleine vergoeding van € 4,95.

Past je bestelling door de brievenbus?

2. Brievenbus
Past je bestelling door de brievenbus? Dan vragen we hiervoor een kleine vergoeding van €0,99.

 

Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling plaatsen en laten bezorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk! Bij For your iOnly betaal je ook gemakkelijk met buitenlandse betaalmogelijkheden zoals MisterCash/Bancontact of Sofort Banking.

Helaas moeten wij bij het verzenden van je bestelling naar het buitenland extra verzendkosten in rekening brengen. Hoeveel die zijn? Dat zie je direct bij het plaatsen van je bestelling! Handig toch?

Is de prijs inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW!
Standaard krijg je een BTW factuur welke je kunt gebruiken voor je zakelijke administratie.

Hoe kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?

Wil je je bestelling annuleren en je beroepen op het herroepingsrecht? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Wanneer je je bestelling wilt terugsturen, stuur dan even een e-mail naar info@ionly.nl zodat wij weten dat je je bestelling wilt terugsturen. Vervolgens sturen wij je een verzendlabel welke je voor je retourzending kunt gebruiken.Wij nemen de verzendkosten voor een retourzending voor onze rekening! Voor retourzendingen maken wij gebruik van Kiala. Je dient je retourzending daarom ook af te geven op een Kiala-punt (https://www.kiala.nl/zoek-kialapunt) dat altijd te vinden is bij jou in de buurt.
Je mag je bestelling retour sturen, met een briefje met je naam, adres, ordernummer en IBAN nummer, of een ingevuld herroepingsformulier naar het volgende adres:

For your iOnly
Denarius 9
6661 ST Elst Gld.

We vragen je wel je retourzending goed te verpakken!
Vermeld ook altijd je adres als afzender op je retourzending!

Na ontvangst van je retourzending betalen we je het aankoopbedrag (inclusief de oorspronkelijke verzendkosten) binnen 14 dagen terug.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen!

Dat is erg vervelend! We versturen je bestelling altijd zo zorgvuldig mogelijk, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je bestelling onderweg beschadigd is geraakt.

Natuurlijk versturen we je bestelling zo spoedig mogelijk opnieuw! Stuur daarvoor even een e-mail naar info@ionly.nl met daarin je naam, adres en ordernummer.

Ik heb een klacht? Wat nu?

Wij vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening of producten! We horen graag wat je verbetert zou willen zien! Stuur ons een e-mail (info@ionly.nl) en wij gaan er alles aan doen om jouw klacht op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mijn vraag staat er niet tussen...

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wij reageren het snelst op een e-mail. Stuur daarom je vraag per e-mail naar info@ionly.nl.

Wil je toch liever bellen? Dat kan natuurlijk ook.
Telefoonnummer: 085 – 30 10 70 3 of 06 – 51 047 045. Indien er niet wordt opgenomen spreek dan even de voicemail in met je naam en telefoonnummer. Dan word je z.s.m. teruggebeld!

Natuurlijk kun je ook je vraag stellen via Social Media:
Facebook: https://www.facebook.com/foryourionly
Twitter: https://www.twitter.com/foryourionly